FAN FAN FAN!

Det blev inget trevligt slut på kvällen igår ;(

Min Iphone har klyddat en del och jag hade tänkt lämna in den på lagning idag. Pga det så var vi tvungna att lägga över alla bilder osv på datan så att man är säker på att allt kommer att finnas kvar. Igår när vi höll på att lägga över allt så började det klydda.. Och när vi tar ut telen och synkroniseringen är klar så har 70% av alla mina appar försvunnit samt ALLA MINA 200 KONTAKTER!!!!! Man kan inte använda 2 Iphone till en och samma data, och det har vi vetat om. Men vi visste inte att om man gjorde det så skulle alla kontakter försvinna?! Det har dem aldrig gjort innan?! Ni kan ju tänka er en tjej som var MEGA ledsen igår ;( Så gott folk, nu vet ni att jag inte har ett enda nummer på telen.. Det värsta med det hela är att jag INTE har memorerat något nummer förutom familjens i huvudet.. Inte ens Jimmys nummer kan jag! Jävla skit.. Mitt i all soppa igår funderade jag starkt på att sälja min jävla tele och köpa mig en standard Sony Ericsson.. Sådana telefoner klyddar i alla fall nästan aldrig!

Nog om det.. Strax ska jag och hjärtat köra till Center Syd för att storhandla + lämna in min Iphone! Ikväll väntas det massor med trevligheter, hihi ;)

Kommentarer
Postat av: J

Varför kan man inte det? Vi har alltid samma dator till våra telefoner, har aldrig varit problem.

Hoppas det löser sig...

2011-01-30 @ 09:37:58
Postat av: Sara

Alltså, man kan ha samma dator men inte samma användare

2011-01-30 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0