Fredagsmys <3

Då kan man väl säga att jag har pluggat färdigt för idag! Har läst ut boken som i stort sett "hängt över" mig hela veckan + att jag har börjat skriva på slutreflektionsuppgiften DEL 1, känns verkligen såå skönt :) Än sålänge har jag lyckats få ihop 350 ord, vilket gör att jag bara fattas 2700 :P Men som sagt, uppgiften ska vara inne på tisdag senast 23.00 så varför stressa sig fördärvad? Bättre att ta det lugnt och fokusera på ett bra resultat!

Men nu ska jag i alla fall lägga det åt sidan och hoppa i duschen! Man vill absolut snygga till sig lite extra idag när det är fredag ;) Självklart blir det massor med mys med mitt hjärta <3 Det är en sak som vi är bra på i alla fall, att mysa ;) Ska försöka hinna med att förbereda dagens middag också ---> Torsk med potatis, morötter och hollandaisesås!

Hmmm fredagsmys? Saknar IDOl så sjukt mycket! Det var standard att titta på det varenda fredag 20.00. Vad ska man nu följa? Någon som vet något bra som går på TV:n ikväll? I annat fall får det helt enkelt bli en film!

Puss


Kommentarer
Postat av: Din Bloggläsare

Let's dance, har premiär ikväll TV4 20.00. Där bland annat Anderas weise, Anders bagge, Hanna graaf, Alexander ryback och jenssika andersson medverkar. Ganska kul :) Ha det så mys.

2011-01-07 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0