Guitar Hero

Då var det söndag och snart så är denna helgen också förbi.. Det har varit en bra helg :) Fredagen spenderades hemma i soffan framför TV:n och Lets Dance (Som förövrigt är ett av mina favoriter). Lördagen bestod av jobb, mys med Jimmy, och GUITAR HERO med Izza :P Fan vad man har blivit dålig! De låtarna som jag satte guldstjärna på förut, fick jag minst 10 missar på nu :( Tråkigt att man blir sämre, bara för att man inte "övar". Men det ska inte bli som förr, då var jag nästan beroende av att spela lite varje dag :)



Idag är det en oplanerad söndag, vilket nästan aldrig händer när det gäller mig! Jag gillar att ha mina dagar planerade :) Jag skulle vilja träna i alla fall! Det är ett måste, så att jag får ihop mina 5 ggr denna vecka :) Eftersom jag de senaste 2 veckorna antingen har gått upp eller stått stilla på vågen så bestämde jag mig förra söndagen för att inte äta något godis/socker alls! DONE! Har inte rört något socker, förutom den halva biten jag har i mitt kaffe! Får se om det ger resultat på vågen imorgon :) HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: annica

hej !



Ett tips är att mäta dig jämte vägningen så ska du se att du blir mer nöjd med resultaten även om vågen står still, muskler väger ju mer och du är så fin och duktig :D

2011-01-24 @ 06:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0