Jag erkänner..

.. att jag har varit fruktansvärt dålig på att hålla mig ifrån godis de senaste veckorna! Sjukt dålig självdisciplin heter det! Det har varit lösgodis, choklad, chips, dippa och cider.. Hmm, förklarar ju varför jag stod stilla på vågen förra måndagen och hade gått upp denna! Nä nu får det bli slut på allt gott ett tag :) Frågade personalen innan idag på gymmet vilket som var "bra godis" att äta ----> Mandlar samt Naturella nötter! det kan man nästan äta hur mycket som helst, utan att det påverkar vikten.. Wiihho, jag som älskar nötter!! :) Så nu vet jag vad som måste inhandlas till helgen ;)


Kommentarer
Postat av: J

Obegränsat med nötter kan man inte äta. Nötter innehåller en hel del fett (dock ok fett). Men om man äter ex. en hel påse nötter så får man i sig en massa kcal. Nötter är bättre än lösgodis och chips, det innehåller vitaminer och mineraler, men som sagt.. ät inte hur mycket som helst.. Det kommer påverka din vikt så fall.. =/



Grymt jobbat av dig i alla fall att träna som du gör, jag är vägg i vägg med gymmet, men "hinner" ändå inte..

2011-01-17 @ 19:46:10
Postat av: Sara

Ursäkta mig om jag "rättar" dig J, men jag skrev aldrig att jag kunde äta obegränsat med nötter. Jag skrev: det kan man nästan äta hur mycket som helst, utan att det påverkar vikten.. Alltså, nästan :) Jag skulle aldrig kunna trycka i mig en hel påse av något, så när jag skriver att jag nästan kan äta obegränsat betyder de att jag inte behöver ha koll på hur mkt jag äter, utan äter tills jag blir mätt eller tröttnar..! Och det lovar jag dig att det aldrig blir en hel påse ;) Sen det du skrev i kommentaren vet jag ju redan, bara de att jag inte orkar förklara allt in i minsta detalj! :)



Kram..

2011-01-17 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0