Läsarfråga


Fråga från Anonym:

2000 kr?
Jag har köpt lagboken och diverse kurslitteratur till terminen för sammanlagt 700 kr. Andrahandsbokhandeln är superb, man kan ofta hitta alldeles nya böcker där, liksom lycknis.se.

Ibland verkar det som att NI läsare tror att jag är "dum i huvudet" eller något?! Skriver jag att jag har köpt kurslitteratur för 2000 :- så är det väl så?! Lagboken från 2011 (vilket vi var tvungna att ha) kostade 1054 :- på lycknis och fanns inte inne på andrahandsbokhandeln! Hur skulle jag gjort där enligt dig?! Varit utan lagbok kanske?! Sen har jag köpt 2 böcker på andrahandsbokhandeln, och 3 på lycknis beroende på vilken sida som har haft det billigaste priset! TYVÄRR har jag inte hittat någon bra begagnad bok från blocket, då jag givetvis kollar där först!

Nu kanske ni tror att jag är jätte otrevlig eller irriterad, men så är det inte.. Blir bara lite trött på människor som tror sig veta saker innan dem egentligen vet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0