Lördag

Nu är jag hemma från jobb! Känns skönt när man kan tjäna lite extra (och lätta!) pengar :) Jag blev inringd imorse, och såhär i efterhand så är jag glad att jag tog turen, hihi! Har precis promenerat en långrunda med Zindra, pratat med Mamma och Lars som är i Thailand och gottar sig.. Funderar på om jag ska lägga mig och vila en stund, eller ta tag i disken som så fint täcker typ halva köket?

Längtar till klockan slår 18.30 :) Då har jag min finaste Isabell hos mig <3 Eftersom våra underbara män är och ser handboll i Malmö så passar vi på att umgås lite, hon och jag! Tänkte att vi skulle lira lite GH, då det var evigheter sedan vi spelade. Ska bli både KUL och TREVLIGT :)

Vad ska ni hitta på ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0