Love gama :)

Nu har jag och älsklingen precis kommit hem från NOVA. Hade ärende dit, bland annat så var jag tvungen att köpa en ny plattång idag eftersom min gamla helt slutade fungera för några dagar sedan! KUL :( Funderade först på om jag skulle handla den allra nyaste plattången från GAMA, men jag valde den "gamla" traditionella istället! Har ju haft den i 3 år så jag vet att den fungerar bra i mitt hår + att den var billigare också :)


Till alla er som använder plattång ---> KÖP GAMA!

Finns ingen tång som är så bra som den, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med de är den bästa, ingen slår den =)

2011-01-04 @ 14:57:23
URL: http://hcmo.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0