Mums filibabba ;)

Idag var det dags att bege sig till skolan igen, lite segt efter 3 lediga dagar! Uppdateringen på bloggen blir inte heller den bästa när jag är iväg.. Men NU när jag är hemma och har lite mer tid så passar jag på att skriva direkt! Har en del saker att fixa nu på eftermiddagen, bland annat ska jag:

- Diska
- Förbereda pannkakssmet
- Träna

17.00 kommer mitt hjärta hem och då är det dags för pannkakslagning :) JAG VET att det inte är nyttigt, men sååå gott! Ibland får man lov att unna sig ;) Det är faktiskt Jimmy som har "tjatat" på mig om att det är hög tid att laga pannkakor, då det nog är 6 månader sedan vi gjorde det sist. Så idag får pannkakor med glass och sylt bli våran middag! Får väl tänka att jag tränar bort det jag stoppar i mig ikväll på gymmet om en stund :P

Trodde att jag skulle få ett BRA besked idag, men inte.. Får ta och vänta någon dag till då! Känns som att man väntar och väntar men kommer ingenstans :S Jag vill veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0