Vikt och cm :)

Får ta och tacka min underbara Jimmy för en fantastisk kväll igår <3 Som jag skrev tidigare så åt vi på Sandras och det blev fondue för oss båda. MUMS SÅ GOTT! Hade bokat bord till 19.00 och när kl var 21.00 var vi precis färdiga! När man äter fondue så är man verkligen sociala med varandra, kändes skönt att där fanns så mycket tid för prat mellan varven i grytan :) Efter restaurang besöket fick vi nästan springa till bion för att hinna! Puuhh.. Filmen (The Tourist) var bra, men vi båda trodde att den skulle innehålla mer action! Betyg: 3/5 :)



Idag var det dags för vägning och mätning eftersom jag har tränat exakt 2 månader på gymmet idag! Och jag är väldigt nöjd med resultatet :) Resultaten som jag visar nedan gäller från den 4 Nov - 4 Jan.

VIKT: -1,5

Olika Mått

Mage/midja: -4 cm

"Lovehands": -3,5 cm

Rumpa: -1,5 cm

Bröst: -3,5 cm

Lår: -1,5 cm

Knä: -2 cm

Vad: -0,5 cm

Överarm: -0 cm

Sammanlagt har jag tränat bort 16,5 cm från min kropp på 2 månader! Jag är verkligen sjukt nöjd över resultatet! För tänk om jag fortsätter på samma sätt i 2 månader till :P Då kommer jag att få ett toppen resultat till sommaren juh :) Jag bryr mig inte så mkt på att vikten på vågen inte har rört sig så hemskt mycket. Antar att det är mina muskler som väger mer än fettet jag har tränat bort :)

På tal om vikt och cm, STRAX DRAR JAG TILL GYMMET MED VERA


Kommentarer
Postat av: Anonym

muskler väger inte mer än fett förrän du kommer upp i bodybuilder storlek.

Men däremot går du inte ner speciellt mycket i vikt de första månaderna då kroppen omvandlar fettet till muskler.

Däremot minskar du mycket i cm då muskler är mindre är fett.

T.ex muskler en hasselnöt.

Fett är som en kladdkaka i storlek :)



Lycka till

2011-01-06 @ 11:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0