Äntligen en ledig dag :)

Godmorgon allesammans :) Sovit gott? Det har jag gjort!

Tack för min sovmorgon, den behövdes :P

Jag har varit ute med zindra, druckit en kopp kaffe samt ätit frukost. Hade planer på att ladda upp ännu fler bilder från Polen, men datorn vill tydligen inte som jag vill. Väldigt segt och ca 5 minuters laddning per bild! Så det får bli ett vanligt inlägg nu istället :) Om 1 timme tänkte jag gå ut och powerwalka! Har en känsla av att det kommer börja regna antingen NU eller om någon timme.. Hoppas bara att min PW blir av, jag går inte ut och går i regn precis :P Efter promenaden ska jag möta upp Mamma och lilla Wilma-bus :) Har planer på att promenera med hundarna i skogen, och även här hoppas vi att det är uppehåll! Annars kommer jag bli lagom iriiterad på "Väder-guden" ;)

Nu blir det ännu mer kaffedrickande på balkongen, innan det är dags att bege sig ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0