Måndag - ledig dag!

Vilken härlig ledig dag det har varit än sålänge :) Har hunnit träna med Vera i lite mer än 1 timme. Körde styrketräning med fokus på armar/mage! Mycket biceps/axel träning idag :P Känner mig helt slut i armarna just nu, puuhh! Men jag kan absolut inte förneka att jag tycker det är sååå roligt! Älskar verkligen att träna styrka! Efter gymmet körde jag hem till Izza som hade kaffet färdiglagat när jag kom (LYX!), blev lite fika och massa "skit-snack" också! Saknat dig som attans gumman <3 Tråkigt med mobilen bara ;( Snyft!

Nu ska jag snart hoppa i duschen.. Därefter ska jag förbereda/laga dagens middag till mig och min sambo :) Han skulle nog sticka och träna mellan 17-18, så tycker att han är förtjänt av en färdiglagad middag när han kommer hem igen! Efter middagen, runt 19-19.30 blir det ett besök hemma hos Vera & Sonny! Ska snacka ihop oss lite, ang vår tripp till Skara Sommarland på fredag :) wiihhoo! Längtar som IN I BOMBEN :)

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0