MOT SKARA!!

Hej allesammans :)

Då var helgen kommen då Jag, Jimmy, Vera & Sonny ska till Skara och Skara Sommarland :P Har längtat massor efter denna helgen! Ska bli så kul att göra detta med dem, då vi aldrig tidigare har gjort något tillsammans! Vi har bokat en stuga inne på campingen där vi kommer tillbringa dessa dagar :) Just nu sitter vi troligtvis i bilen upp, alltså så är detta ett tidsinställt inlägg! Bilfärden upp skulle ta ca 4 timmar enligt GPS:en, men självklart ska vi stanna och rasta så vi kan minst räkna 4,5 timme :P Jag och Vera ville ha 2 stopp upp, men både JImmy och Sonny vägrade!! Haha, så vi fick ge med oss, 1 stop blir det i alla fall ;) Ha en trevlig helg här hemma, och jag lovar att jag kommer uppdatera bloggen med massa MMS-bloggar :) Kommer hem på söndag kväll, hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0