Sara 25 år ---> Presenterna :)







Dessa presenterna fick jag av min älskling :) Sååå mycket fint! Tack baby <3





2000 :-, en fläkt samt en cool diskborste (istället för blomma, haha) fick jag av Mamma och Lars :) TACK så mycket!! Pengarna kommer komma väl till pass ;)


Av Pappa, Annica och Joel fick jag en härlig doft från Marc Jakobs :)


Av Simon och Nina fick jag en IPOD shuffle! Perfekt vid powerwalksen :P


Av Jimmys familj fick jag ett super läckert halsband från Thomas sabo :)

"Jag är förälskad" ;)


Pärlan är som gjord för mig! JAG ÄLSKAR PÄRLOR!!


Av mina vänner Izza, Kenny, Sara, Carlos, Vera & Sonny fick jag en tvinnad fotlänk :) Tack så mycket älskade ni, blev såå glad!


Dessa stilrena silverörhänge fick jag av Stefan, Magnus och Johanna :)


Smink (Alltid välbehövligt!) + en välkomstlykta fick jag av min klasskompis Celie och hennes gubbe Gustav, tackar så hemskt mycket!


Av mormor och Kjell fick jag pengar :) Perfekt inför Polen resan!


Ännu mer pengar fick jag av Britt :) TACK!!


Trots att Jimmys mormor inte kunde komma var hon ändå såå snäll och gav mig en present :) Tack så hemskt mycket Elsa!


Denna fina blomma + ljusstake fick jag av Morfar och Nettan :)


Blev såå glad för alla presenterna jag fick! Kunde inte önskat mig bättre saker :) En liten del av pengarna kommer att gå till Polen resan, resten ska jag spara tills jag hittar något extra fint :) hihi

Nu kör jag och Jimmy till skogen med Nitro & Zindra

Trevlig söndag allesammans :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0