Sjukt trött på detta vädret!

Alltså, vad är detta för ett JÄVLA pissväder? Och JA, det är helt ok att svära när det i stort sett har regnat i över 1 vecka! Blir så sjukt trött på detta vädret.. Brukar inte Juli vara en fin sommarmånad? Det är den månaden som jag går och längtar till när det är vinter i alla fall. Hmm, tydligen har jag fel.. Nä, säga vad man vill men den riktiga sommaren har vi faktiskt när det egentligen ska vara vår. April/Maj är de månader då vi har riktigt fint väder och en värme som håller i sig. Just därför är våren den årstid som jag gillar mest :) Jag hoppas verkligen att Augusti månad blir en fin månad med mycket sol och värme! det är inte ok att bara ha badat och solat 2 ggr på en hel sommar!! (grr)



Jag vill sola och bada hemma i Stävie! I alla fall några gånger till innan sommaren är slut..

Aja.. nu får jag sluta gnälla! Alldeles strax beger vi oss från soffan in i sängen --->

ZzzZzzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0