Snart åker vi till Polen - Krakow :)

Wiihhoo :) Som jag har längtat efter denna dagen! Jag och älsklingen i Polen i 4 härliga dagar <3 Kärlekssemester, eller vad?! <3 Flyget går 13.05, och så är vi framme i Polen ca 14.30! perfekt med endast 1,5 timmes flygresa, inget jag är van vid sedan tidigare direkt :P

Ska bli så skönt att komma hemmifrån!! INGA MOBILER, INGET INTENET!

Bara jag och min älskade Jimmy <3







Hörs på lördag igen gott folk :) Lovar att det kommer massa med uppdatering i helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

Ha en underbar semester, hoppas vädret är på er sida för här ösregnar det nu, o det skulle tydligen hålla i sig hela veckan!!

2011-07-13 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0