Städ och tvättedag :S

För några dagar sen tog jag bort lösenordet på min blogg, trodde jag! Tydligen hade jag tryckt fel, men jag tror att det ska fungera nu?! Ni läsare som inte läst tidigare, eller som inte haft tillgång till mitt lösen, ni kan väl slänga iväg en kommentar till mig ifall ni kan läsa NU :) Tack i så fall!

Dagen idag har bestått av jobb: 7-13, och efter det har jag hållt på här hemma med de "tråkiga sysslorna". Japp, det är alltså städ + tvätt på schemat idag :S Men ska inte gnälla alltför mycket, då jag har en underbar sambo som hjälper mig med allt! Idag har han dammat stora rummet, dammsugat alla rummen, diskat samt promenerat långrunda med Zindra! Tack baby för hjälpen, du är såå bäst (men de vet du redan.. hihi) <3 <3 <3 Nu ska vi alldeles strax äta, därefter blir det duschen OCH SEN, ÄNTLIGEN lite slapp i soffan framför en film :)

Ni läsare, vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0