SARA 25 år ---> Kalaset/festen :)

Som sagt, i fredags fyllde jag 25 år :) Hade en helt underbar födelsedag med min familj, bonusfamilj + vännerna! Fick jätte många fina paketer (som jag tänkte visa upp i ett annat inlägg senare idag) Tänkte faktiskt inte skriva så mycket, utan tycker att bilderna säger det mesta ;)

TACK ALLESAMMANS FÖR VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!!


Simon och Jimmy fick den stora äran att blåsa upp alla ballonger :)




Blev jätte fin i håret, tack Izza för hjälpen :) Lite senare var jag tvungen att byta tröja, då den jag har på mig på bilden blev DYGN SUR! Japp, det blev rätt varmt där ett tag :P




Jag och min älskade bror Simon




Jag ÄLSKAR denna bilden!! Jag och min underbara Jimmy <3




Söta SIS <3 Älskar dig gumman!!




Jag hade anordnat så att alla fick gå en tipsrunda :) 17 frågor om BARA MIG ;) haha! Hade redan delat in alla i lag, så att alla skulle få en chans att prata med alla.. Det blev såå lyckat! Grattis till lag: Izza, Moffe, Heidi + Neo samt Gustav som vann hela skiten ;)




Mina sommartårtor som Mamma hade fixat så fint :) Underbart goda!




Mina härliga vänner :)




Pappa, lillebror Joel och Annica :) Älskar er!!




Mamma och Jimmys systerson Neo :) Underbart söt liten pojke!




Min älskling ca 15 min innan HAN spårade ut ;) asgarv!!




Söta klasskompisen Celie med hennes gubbe Gustav (aka Magnus!) haha




Jag och min finaste Izza <3




Såhär glad är man när man fyller 25 :) Blev en aning mycket dricka för min del ;)




AJ! Blev stampad på nagelbandet av ett par spetsiga klackar!! aj aj aj

Som sagt, världens bästa födelsedag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0