Hörby Marknad

Eftersom vädret var så fint igår, så trotsade jag träningen och åkte hem till Mamma och Lars och intog solstolen :) Smörjde in mig med solskyddsfaktor 10 i hopp om att jag skulle få ligga och presse i många timmar. Tyvärr blev det inte så :( Tror att jag fock solat max 2 h. Lite besviken blev jag, men det var ändå trevligt att få spenderat några timmar hemma hos dem :) Efter besöket i Stävie åkte jag hem, snörade på mig PW-skorna och begav mig ut på 1 timmes powerwalk! Knappt jag pallade av att gå, då solen (!!!) var framme hela tiden och gjorde mig mega varm! På kvällen hade jag och älsklingen bestämt oss för att sticka en vända till Hörby Marknad :) Mormor och hennes vännina hängde också på, och väl framme delade vi på oss och SHOPPINGEN KUNDE STARTA :P För er som inte vet så ÄLSKAR jag marknader! Skulle kunna gå där i flera timmar, och bara göra "ingenting" hihi :) Spenderade runt 600 :- (men de var de värt!)


Hundbajspåsar - 400 st för 100:-, som hittat! Lär räcka hela zindras livstid ;)


Favorit mascaran just nu :) 70:-


14 par strumpor för 100:- :) Det kan man aldrig få för mycket av!


2 nagellack för 40:-. Blev helt förälskad i det silvriga ;)


2 par foppatofflor, 100:- st. Älskar dessa "skor", jobbar alltid i dem!


Vecko/månadskalender 100:- (ska sättas på kylskåpet)


Har velat ha en sådan sedan jag såg att min vän Izza hade en sån :)


Sist men inte minst ---> MARKNADSGODIS! Ett måste :P

Alldeles strax ska jag köra till Centan och uträtta de sista ärendena inför min fest imorgon :) Nu börjar det verkligen närma sig! Om 1 dag är jag 25 år, och snälla gud låt mig inte bli äldre än det ;) 25 är en perfekt ålder, enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0