Fan då!

Blir såå jävla irriterad (ursäkta att jag svär) !!!

Har sett massa uppdateringar på facebook hela dagen om hur GLADA alla är över sina skattepengar osv.. MEN VAD KUL FÖR ER DÅ! Är jag den enda svensken som inte kan komma in på interbanken???! Suck.. Har försökt logga in på sparbankenfinn, och på internetbanken nu i flera timmar.

Internetbanken är inte tillgänglig på grund av att uppdateringar pågår,
var vänlig försök igen om en stund.

Frustrerad till max, men jag kan inte påverka det så egentligen borde jag sluta tänka på det. Förutom att springa här hemma och svära över internetbanken har jag städat och tvättat, sååå tråkigt!! Men underbart skönt när det är avklarat. Får inte glömma att nämna att jag har ju tränat också :) 45 min styrka + 45 min powerwalk, gött!

NU: föna håret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0