Måndag

Då var det måndag och ny vecka. Jag börjar räkna ner till semestern nu :) Jobbar 5 dagar (mån-fre) och på fredag 15.30 går jag på semester i lite mer än 2 veckor, jag längtar! Har dock 3 långa turer, 1 kväll och en kort tur att beta mig igenom först, men hoppas på att denna vecka går lika fort som alla andra veckor gör! Hade tänkt att jag skulle lägga upp bilderna från midsommar hela helgen, men det har helt enkelt inte blivit av.. Har haft massa annat att göra, så har faktiskt inte prioriterat bloggen i helgen (som ni kanske har märkt?) Det är tur att man kan mobilblogga, annars hade min blogg varit väldigt tom vid sådana tillfällen..

Som sagt, idag jobbar jag 7-15.30. Därefter ska jag hem och ta hand om Zindra som då har stått själv ett bra tag! 18.00 ikväll ska en socionom student komma hit och eventuellt köpa alla mina böcker från Juridikterminen! Det blev en rejäl summa på 2000 :-, men både hon och jag vet att den terminen är dyr!

Ny vecka innebär också nya förhoppningar.. Besked om lägenhet hade inte suttit fel!

Kommentarer
Postat av: sosso

haha här e en till som väntar besked på lägenhet. känns så knasigt att läsa om dig o ert sökande om lägenhet för d e jy på pricken jag! haha varenda morgon flera ggr om dagen e jag på lkf´s hemsida för o kolla om d kommit nåt nytt. hihi puss på dig

2011-06-27 @ 10:01:00
Postat av: Sara

Mmm.. Det är så tröttsamt och energi krävande att vänta och hoppas! Finns en lägenhet nu som vi typ skulle göra allt för att få, men tyvärr är kösystem som dem är.. :( förresten, har messat dig och försökt få tag på mig ang min födelsedags fest.. Du har inte hört av dig om du kommer eller ej :S kramar

2011-06-27 @ 13:42:32
Postat av: sosso

ja vi har med en som e ledig men samma visa här...sjukt kösystem. vi får välla se helt enkelt. ja jag vet,sorry. när va det? du o elias fyller jy år samma dag (fredagen)så den helgen har vi jy kallajs här. kram

2011-06-27 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0