Mina lediga timmar

Onsdag, och snart har halva veckan gått! Tiden får gärna gå snabbt nu, då jag har semester på fredag 15.30 (för att vara exakt) hehe.. Idag jobbar jag kväll 15.15-22.00. Känns ok eftersom jag har fått njuta av värmen och solen nu på dagen :) Vaknade 08.00 imorse, promenerade med zindra, åt en god frukost samt drack en kopp kaffe på balkongen i morgonsolen :P Därefter mötte jag upp SIS ---> Powerwalk 45 min, påhälsning hos Izza och sist men inte minst ---> kaffe hos SIS efteråt. Jag har verkligen spenderat mina lediga timmar bra :) Nu när jag har varit hemma har jag duschat och ätit.. Alldeles strax är det dags att bege sig till jobb...

Torsdag: 7-15.30
Fredag:  7-15.30

SEN ÄR DET SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0