Mmmm för majsbröd ;)

I och med det fina vädret idag, bestämde vi oss ganska tidigt för att grilla. Både jag och Jimmy älskar att grilla korv :) Enkelt, snabbgrillat och sååå gott! Tänkte först att vi skulle använda våra heta engångsgrillar, men efter att ha pratat med Jimmys Mamma körde vi dit och våldgästade dem istället ;) Dock hade dem redan lagat mat, men vi fick självklart låna deras grill! Har hittat en ny favorit bland korvbröden: Lantmännens med extra durum, sjukt goda! Jag älskar majsbröd, och detta påminner mycket om det. Inte torrt, utan mer "geggigt" när man tuggar :P Behöver jag säga att jag älskar MAX:s hamburgare "Frisco" ;) Majsbröd i all ära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0