Trevligt kaffebesök :)

Kaffebesöket som skulle komma 18.00 fick helt plötsligt förhinder, nackspärr (?!) Detta betyder att jag inte alls fick sålt min kurslitteratur idag.. Hon sa att hon skulle höra av sig om en annan dag. Jag ger henne 1 månad, har hon inte hört av sig finns det alltid någon lycklig själ därute på blocket som är intresserad :) Här satt jag, med en kaffekanna som var full-laddad och massor med jordgubbar som jag tänkte bjuda på.. Vad gör man då? Jo man frågar en annan vän :) Alldeles strax kommer älskade SIS hem till mig på några koppar + jordgubbar, trevligt <3



<3 Me and my SIS <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Annars får du alltid sålt böckerna till mig ;)

2011-06-27 @ 21:16:55
Postat av: mor ;)

Vadå en månad, sälj dem direkt om du kan.....

2011-06-27 @ 21:24:05
Postat av: Sara :)

Angelica: Jag kan nog inte vänta på dig.. behöver få sålt lagboken detta året juh.. det är en 2011:modell! Annars hade jag gärna behållt dem till dig..



Mamma: Hmm.. funderar på de faktiskt :)

2011-06-27 @ 21:47:02
Postat av: Mor

Klart du skall! Du vet man får veta om man har slitet eller man skall skita eller har skitit

2011-06-27 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0