Ut på pw!

Det var skönt med sovmorgon idag.. Dock kan jag inte sova längre än till 09.00, av någon konstig anledning? Men 09.00 är i och för sig helt ok det också :) Hoppas bara på att min sovmorgon idag, räcker för att vara "utvilad" till morgondagens festligheter! Kan ju nämligen inte sova ut imorgon då jag jobbar 7-15 :(

Nu på morgonkvisten har jag inte gjort särskilt mycket. Skrivit en handlelapp till Jimmy, då han ska veckohandla + handla all midsommarmat ikväll eller imorgon. Druckit några koppar kaffe, pratat i tele (som vanligt, hehe) samt ätit frukost. Hade först planer på att sticka bort till gymmet idag och köra ett styrke + konditionspass, men känner inte alls för det längre.. Tror att det blir 1 timmes powerwalk istället, så att jag kan testa min nya app på telefonen: runkeeper :) Kan vara skönt med lite omväxling också, då jag redan har varit på gymmet 2 ggr denna vecka!

Snälla snälla GUD, inget regn inom den närmsta timmen TACK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0