Min önskelista :)

ÄNTLIGEN har jag fått ihop min önskelista inför min 25 årsdag :) Har försökt göra det så enkelt som möjligt, genom att lägga upp bilder! Tänk bara på att i stort sett ALLA jag känner som kommer på kalaset tar del av denna önskelista.


IKEA - Andrea Satin 299 :- (OBS: Önskar mig 2 sett)


En av mina favorit parfymer :) ÄLSKAR DEN!


Japp, parfym förrådet börjar ta slut ;)


Guldfynd - 599 :-


Polska pengar är alltid välkommet :)
Polen resan måste finansieras på något sätt ;)



Även svenska pengar är välkommet ;)


IKEA - KARIT Överkast och 2 kuddfodral 499 :- (OBS Till en 180 säng)



Fotlänk, snurrad guldkedja Pris: vet ej.

Kommentarer
Postat av: ANONYM...

Är det den smala eller tjocka vristlänken du önskar?

2011-06-30 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0