Då var det strax dags att skriva Juridikte...

img_1339 (MMS)

Då var det strax dags att skriva Juridiktenta.. Kan inte fatta att tentan som jag har "fasat" för i ett år faktiskt är idag! Kommer ihåg när jag i höstas tittar in i en sal och ser alla människor sitta där och skriva.. STÖR EJ, tentamens skrivning pågår 09.00-15.00 stod det på dörren. Först fattade jag inte att det var blivande socionomer som satt där, trodde det var blivande jurister! Men tänk så fel man kan ha! Om nästan exakt 1 timme sitter jag där själv, med alla böcker framför mig.. Skrämmane! Allt de jag visar på bilden får jag ha med mig idag.. Då kan ni själva räkna ut hur svår tentan egentligen är, om det är OK att ha med sig allt det! Puuhh.. Längtar till klockan slår 15.00!!!!


Kommentarer
Postat av: maria

Lycka till! Kommer gå gallant:)

2011-03-23 @ 08:00:02
Postat av: Ida

Lycka till! :)

2011-03-23 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0