Dagens träning

Idag blev det ett härligt styrkepass på gymmet med Vera :) Idag tog jag tiden, och jag skriver nästan alltid fel här i bloggen. Jag tränar INTE 40 min, utan minst 1 timme! Idag blev det 1 timme + 15 min ;) Efter styrkepasset brukar jag alltid köra kondition, men idag blev det tyvärr inte så! Alla löpbanden var upptagna, och jag vägrade att ställa mig på crosstrainern. Inte en chans att jag hade orkat 30 min efter styrkan..



1 timme + 15 min styrketräning med fokus på armar, axlar och övre rygg

Efter ett avsnitt spartacus nu ikväll är det dags för mig och min älskling att krypa i säng :) Imorgon är det seminarie som gäller för vår domstolsgrupp så det gäller att jag är pigg och skärpt imorgon! Håll alla era tummar och tår för mig och min grupp imorgon! Vi siktar på full pott = 10 poäng :) Sov gott allesammans ZZzZZzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0