Dagens träning

Egentligen hade jag inga planer på att träna idag, men det blev så ändå! Jag brukar vara lite emot att träna när jag har gått i skolan hela dagen och zindra har fått vara själv. Känns inte så kul för henne att jag kommer hem i 1 timme, och sen sticker till gymmet i 1,5 :S Men det blev så idag ändå.. Tyvärr kan man inte alltid få det som man vill! Men det bästa av allt var att jag hade sällskap av min älskling ;) Körde intervall träningen i slutet, men idag lyckades jag inte få upp pulsen till 170..? 167 var det högsta, och det hade inte funnits en chans att jag kunde öka tempot. Hmm!



40 min styrketräning med fokus på armar, axlar och övre rygg

Intervall träning i 18 min

2 min intervall 11% lutning 6.5 speed = 170 puls
2 min vila
2 min intervall 11% lutning 6.5 speed = 170 puls
2 min vila
2 min intervall 11% lutning 6.5 speed = 170 puls
2 min vila
2 min intervall 11% lutning 6.5 speed = 170 puls
2 min vila
2 min intervall 11% lutning 6.5 speed = 170 puls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0