Dags att sätta igång och plugga!

Får börja med att tacka de läsare som varit inne och kommenterat i inlägget Kroppsanalys - resultat. Blir så glad av era söta kommentarer!!

Då var skolan avverkad, likaså utbildningen på jobb, skönt! Har precis gjort det jag alltid gör när jag har lite tid över vid datan ---> Kollat runt på alla bostadssidor (som typ finns!)

"Inget lägenhet på markplan idag heller...."

Nu tänkte jag lägga mig i soffan och PLUGGA! Har inte haft någon större ångest inför tentan tidigare, förrens IDAG! Nu känner jag mig mega nervös, och inte alls så säker som jag trodde att jag var.. Hur ska detta gå? Men men, man kan inte göra mer än att läsa (och försöka komma ihåg det man läser) så ska det förhoppningsvis gå vägen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0