Fira Ilona som fyllt 30 år :)

Precis innan jag skulle bege mig ut på promenaden till Stävie blev jag tveksam.. Det började småregna, och jag är ingen fantast av att promenera i regn. Men sen funderade jag en gång extra och tänkte "Det är jävligt surt om jag inte går, och sen efter 1 timme inser man att det aldrig började regna". Så efter den tanken bestämde jag mig! Promenaden till Stävie tog 40 min (lagom och bra) Mamma mötte upp mig vid skogen med hundarna :) Det blev ytterligare 30 minuters promenad med dem! Efter promenaden gick vi hem till dem, jag slappade i soffan och kollade lite i Jotex katalogen i väntan på att Jimmy skulle komma och hämta mig efter hans centersyd besök ;)

Nu har jag precis duschat! Ska snart börja med sminkningen, sen föna håret och locka det! Eftersom jag inte kan locka mitt eget hår där bak så får Jimmy hjälpa mig med det ;) Han har bevisat en gång tidigare att han hade talang för det! 17.30 är det dags att hoppa i bilen och bege oss till Jimmys syster Ilona för att fira att hon fyllt 30 år (Ush, undrar om jag ens kommer vilja fira det?) Tycker att det räcker att fylla 25, därefter kan tiden gärna stanna för min del!

Härliga lediga helg... Inget jobb i sikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0