Flitiga Palm + Löfvendahl

Gud vad jag och älsklingen har varit flitiga idag :) Vi ställde klockan på 07.30 och har fått gjort en massa på dessa timmar --->

- Promenerat med Zindra
- Ätit en god frukost framför TV:n tillsammans
- Renbäddat
- Tvättat 8 maskiner tvätt
- Städat hela lägenheten
- Duchat
- Promenerat med Zindra

Känns så härligt när man verkligen "ligger i" och får gjort alla tråkiga måsten så fort man bara kan! Nu är vi lediga, och tänker hålla helg :) Då Jimmy har kört till Landskrona, tänker jag roa här hemma sålänge! När han kommer tillbaka blir det en sväng till ICA för att handla ingredienserna till dagens middag samt ett besök hos min finaste Izza! OM det finns tid ska jag även försöka plugga lite innan denna dagen tar slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0