Fredag = Operation

Då var det fredag, och dags för Jimmys OP. Vilken otur han hade som fick en operationstid IDAG när Izza är planerad att firas! Hmm.. Jag vet med säkerhet att han inte kommer följa med ikväll, för vem är sugen på att sticka ut samma dag man har blivit opererad? Men när det gäller mig så vet jag fortfarande inte vad jag ska göra.. Ska jag sticka hem till Izza på kvällen, och åka hem när dem sticker ut. Kommer jag att komma till henne överhuvudtaget? Allt beror på hur Jimmy mår senare idag. Jag är i alla fall den flickvännen som INTE lämnar sin älskade om han inte klarar sig själv <3

Nu ska jag slänga i mig en tallrik havregrynsgröt + en kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du ska hem till Izza. Jag tror Jimmy klarar sig själv ett par timmar och det är ändå din bästa vän som ska firas:) Ha en trevlig helg!

2011-03-11 @ 08:47:50
Postat av: lola

det gör fruktansvärt ont när dom måste gå in genom magmusklerna om dom ska göra det...vet själv när dom gjorde det på mig och trodde inte man använde de musklerna till så mycket hälsa honom så mycket

2011-03-11 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0