Godmorgon allesammans :) Sitter här i köke...

Godmorgon allesammans :) Sitter här i köket och tänker på natten som varit.. Har ett svagt minne av att jag blev jätte arg på Jimmy inatt.. Hmm? Tänker jag närmare på de så slår det mig att det berodde på att han ifrågasatte mig när han gick och lade sig 2 timmar efter mig. Jag tror att jag pratade i sömnen (som jag har en tendens att göra, ofta!) Synd om honom.. Där försöker han krypa ner i sängen och hålla om mig, och bara för att han inte förstår vad jag yrar om så blir jag "fly-förbannad" helt utan anledning! Känns verkligen som att det är typiskt mig! Haha :) Hoppas att han är snäll och förlåter mig ;) Satt även och funderade på om jag skulle skita i föreläsningen idag, men NEJ!! Jag behöver denna föreläsning! Speciellt nu när det är mindre än 1 vecka kvar till tentan.. Så jag ska åka in till skolan, och direkt därefter när jag slutat 12.00 ska jag ta tåget till Kävlinge igen och bege mig bort till Kullagården. Ska på utbildning där idag mellan 13-14. Ja, så ser min dag ut fram tills dess! Ha en underbar torsdag :) Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0