Jag har klarat mig utan det :)

För ett tag sedan bestämde jag mig för att inte äta: godis, skräpmat, kakor, bakelser samt dricka alkohol på 4 veckor! Och vet ni vad...? Nu har jag lyckats hålla mig i 15 HELA DAGAR! haha, jag är stolt över mig själv :) Nu är det bara ca 11 dagar kvar, sen har jag klarat mitt lilla test. Ska bli spännande och se om vågen visar det jag vill att den ska visa när jag är helt klar! Hoppas självklart på en liiiten viktnedgång!

Det första verkliga testet kom igår hemma hos Morfar och Nettan, då det bjöds på smörgåstårta, kakor, tårta, godis och massa läsk. Hur skulle det gå? Jag har nog aldrig någonsin varit på ett kalas utan att inte äta av det som bjuds. Men jag klarade dagen, åt "bara" en bit smörgåstårta samt drack vatten till det :) Nästa test kommer på lördag, då Jimmy ska ha kalas för hans och min släkt.. Hmm? Men jag är rätt duktig på att hålla det jag lovar mig själv, så det ska nog inte bli några som helst problem!



När det kommer till tårtor så är jag mest svag för princesstårta! MUMS vad det är gott :) Kan bero på att jag älskar marsipan! Annars är choklad min stora last..

Vad är eran last? Mest svag för tårta, kakor eller godis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0