Lördag morgon

2 kvällar på rad har jag somnat på soffan under tiden filmen har varit igång.. Får alltid så dåkigt samvete för Jimmy som då får ligga här helt ensam och kolla på DEN filmen som vi valde tillsammans. Men han blir aldrig sur, istället låter han mig sova i soffan och fixar sen iordning allt (släcker ner, promenerar med Zindra osv..) När allt är gjort väcker han mig, och leder mig in till sängen (jag är självklart yrvaken..hihi).

Vaknade först 06.00 ---> SARA SOMNA OM!!! Sov till 07.00 ---> SARA SOMNA OM!! Vaknade sen igen 08.45, och då kändes det helt ok att stiga upp.. Promenerade en långrunda med Zindra medans jag pratade med mina fina vän Izza i tele :) Efter de har vi ätit frukost (unnade oss rostemackor)

Nu har mamma kommit för att dricka kaffe :) TREVLIGT!!

Hej Svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0