Måndag - ny vecka!

Idag var det skola mellan 8-11, vilket gick smidigt och bra! Tycker fortfarande att det är kul med en ny delkurs ;) Dock vet jag inte hur jag ska göra med litteraturen...? Vi fick ut en STOR pärm idag med all lagtext samt massa rättsfall.. Undrar om pärmen + föreläsningarna täcker upp det jag behöver lära mig till tentan?

Efter skolan blev det ett styrkepass på gymmet! Körde armar, och under tiden jag höll på kom jag på att jag INTE orkar lika mycket som innan. Det är konstigt att det märks, på bara 1 vecka hur trött man blir när man varit ifrån styrketräningen :S Nästan lite skrämmande! Men trots att jag blev tröttare än vanligt, och knappt orkade med att lyfta vikterna så tog jag ändå samma vikt som jag gjort tidigare, puuhh! :P Efter gymmet blev det 2 koppar kaffe hemma hos mig med min vera <3 Saknat dig massor gumman, så det var verkligen på tiden att jag fick träffa dig idag! Pratade en massa om sommaren och allt som hör den till :) Blev även en del planering ang lite olika sommaraktiviteter! Hoppas hoppas bara att det blir som vi alla vill!



Blev positivt överraskad innan idag när dem berättar för mig på gymmet att jag kommit med på kvällens Zumba pass :) Wiiee! Satte upp mig förra veckan och hamnade som reserv nr2. Ett stort tack till er som hoppat av! Får jag en chans att skaka fläsket lite, även ikväll ;) Så, 19.00 blir jag upphämtad av Izza, min zumba-kompis ;) haha!

Nä nu ska jag fixa med maten som idag blir lax, potatis och hollandaisesås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0