Måndag och dags för ännu en skolvecka! Ida...

Måndag och dags för ännu en skolvecka! Idag säger jag hejdå till SOPA31 och välkomnar SOPA 32 med öppna armar (Ett steg närmare sommaren!) Ska faktiskt bli kul och intressant med en ny delkurs :) Förutom att det ska inhandlas nya böcker :( Antar att jag blir 1500 :- fattigare denna månaden också.. Känns som att de där vårkläderna jag så gärna ville handla, bara är en dröm just nu! Får väl unna mig lite extra när skattepengarna kommer! Idag går jag i skolan mellan 8-11, jag vet att det är slappa tider men det ändras senare fram i kursen, jag lovar! Därefter ska jag raka vägen till gymmet och köra ett efterlängtat styrkepass! Tränade inte styrka en enda gång förra veckan pga tentadagarna som sög musten ur mig! Men nu är det nya tag igen ;) Hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vill bara tipsa om att jag inte köpte eller lånade en enda bok till denna kursen!

2011-03-28 @ 09:10:09
Postat av: Sara

Ohh tack Lina för tipset! Tyvärr har jag redan inhandlat 3 st :( Men du, sociallagarna och handledning inom socialtjänsten, är det några böcker som är relevanta? Vi har ju fått den där pärmen, klarar man sig inte med den + alla föreläsningar? KRAM

2011-03-28 @ 15:37:46
Postat av: Lina

Tror jag hade sociallagarna men öppnade den aldrig.

Ja, jag klarade iallafall tentan mycket bra. men då va jag på alla lektionerna å skrev väldigt mycket på lagarna.

2011-03-28 @ 17:20:15
Postat av: Sara

Oki.. Vet inte alls hur jag ska göra :S vad menar du med att du skrev mycket på lagarna? Menar du lagtexten vi har fått i pärmen (den vi får ha med på tentan?)

2011-03-28 @ 18:08:15
Postat av: lina

Ja de var dem jag menade. Jag tyckte tentan var ganska lätt. Finns en del gamla tentor att öva på.

2011-03-28 @ 21:28:31
Postat av: Sara

Oki, då vet jag! Då lutar det åt att jag skiter i att handla litteraturen, även jag! Känns mindre skoj att lägga sina pengar på det! Och eftersom vi inte får ha med det på tentan + att vi är tvungna att vara på varenda föreläsning (nästintill) så borde man väl lära sig av det..?! TACK =)

2011-03-28 @ 21:34:42
Postat av: Lina

Ja, de tror jag säkert att du gör! Sen efter sommaren när du vet vilka böcker ni ska ha till termin 4 så har jag några att sälja! Lycka till! Kram

2011-03-29 @ 07:14:09
Postat av: Sara

Oki :) jag lovar att höra av mig så fort jag vet med litteraturen :) kramizz

2011-03-29 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0