Min onsdag

Trots att jag hade ställt klockan på 08.30 för att jag skulle få en sovmorgon på min lediga dag, vaknar jag pigg som en lärka 07.00. Eftersom det inte är lönt att ligga kvar "bara för att" så gick jag upp och började mäta hela min kropp! Nu har jag ett BRA resultat på det också :) Resultat från mätningen samt kroppanalysen kommer senare idag!

Min onsdag kommer se ut såhär --->

- Kroppsanalys på gymmet

- Träna med Vera

- Kaffe + fika med Vera hos henne

- Hälsa på Mormor och Kjell

- Inhandla ingredienserna till dagens middag

- Duscha

- Laga mat

- MYS MED JIMMY <3

En ganska trevlig och lugn ledig dag :) Får unna sig ibland att inte göra "ett skit". För imorgon är det som sagt skola som gäller igen.. Nu ska jag i alla fall snart äta frukost och självklart dricka en kopp kaffe, vilken underbar start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0