Onsdag ---> Vägning

Det var tur i oturen att jag ändrade min vägningsdag från måndag till onsdag.. Skulle jag räknat måndagen förra veckan så hade jag i så fall gått ner 1,4 kg sen förra måndagen igen. Nu bytade jag vägningsdag till onsdagen vilket "bara" innebar en viktminskning på 0,7 kg. Men har jag bytat vägningsdag, så har jag! Var en aning nervös när jag ställde mig på vågen imorse.. Men jag kan bara säga: JIPPIE!! -0,4 kg visade vågen idag :) Jag är nöjd! Med dagens viktnedgång har jag samanlagt gått ner 6 kg sen Augusti. Alltså har jag 2,5 kg kvar att gå ner, sen har jag nått mitt första mål! Att det tar lång tid gör mig inget, hellre de än att gå ner snabbt för att sen inte kunna hålla vikten. Jag äter trots allt (nästan) precis vad jag vill, så jag ska inte klaga!

Hoppas på lika bra resultat nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0