Promenad till Stävie

Festen hemma hos Izza igår blev verkligen lyckad :) Väldigt trevligt folk, alla var glada (kanske berodde på alkoholen?) och bra musik. Precis som det ska vara på en födelsedagsfest! 22.00 hoppade alla in i taxin, förutom jag och åkte till Dagstorp! Är väldigt nyfiken på om dem hade det roligt igår, antar att antingen Izza eller Vera ringer och uppdaterar mig senare ;)

Har verkligen ångest för vägningen på onsdag (JA, redan!) Har varit väldigt slarvig denna vecka med allt det onyttiga! Jag har både ätit massvis med godis samt mat på BK :( Och inte blir det bättre av att man ska iväg på 30 års kalas ikväll.. Antar att det bjuds på massa gott ;) Som plåster på såren ska jag promenera ut till Stävie och gå med Mamma och hundarna i skogen :) Kände inte alls för att träna på gymmet idag..

Hörs sen igen!

Kommentarer
Postat av: lola

annars får du börja med choklad:) jag började med den i slutet på december och gått ner 5.6kg tre bitar om dagen äter som tidigare super bra och den gör massa annat bra me:)

2011-03-12 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0