Puuhh... Vilken dag!

Precis som rubriken lyder så har det varit en dag med MASSOR av fläng, hit och dit! Först var det skola 8-11, därefter körde jag till NOVA för att uträtta några ärende. Bland annat skulle jag handla födelsedagspresenter till Jimmy :) TYVÄRR vart jag tvungen att köra till Malmö och leta vidare, då min present inte fanns till ett bra pris i Lund.. Efter all shopping körde jag hem, promenerade med Zindra och började på dagens middag som idag bestod av kasslerskivor som jag stekte, ris, grönsaker och bajjesås :) Riktigt gott! En middag som tog ungefär 20 min att laga :P Efter middagen ville vi egentligen bara lägga oss i soffan och slappa, men då kom Jimmy på att han var tvungen att inhandla allt till lördag idag! Så det fanns inget att göra, hoppa in i bilen och iväg ytterligare en runda...

Trots all stress så har det faktiskt hänt något bra idag :) Vi har nu bokat biljetterna till Vallarnas Friluftsteater - Pang på pensionatet 2011 :) Wiieee!! Idag kunde man gå in och förhandsboka biljetter då de egentligen inte släpps förren på måndag. Eftersom vi gick in och bokade idag, så trodde vi att vi skulle få jätte bra platser, TYP rad 1-5 ungefär.. Men som vi båda trodde hade många hunnit före oss, så vi hamnade på rad 12 av 30.





Ohhh vad jag längtar! Ska verkligen bli såå kul :) Älskar allt som har med teater, konserter och musikaler att göra! Men nu ska jag inte tänka mer på det.. NU, håller jag kväll.. Bara sådär 3 timmar försent! Dags att föna håret och hoppa i säng! Imorgon väntas ännu en skoldag 8-11.. Mindre skoj, faktiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0