Tentadag 1 avklarad!

Då var TENTADAG 1 avklarad! Jag känner mig....typ....DÖD!! På något skumt sätt så känner jag mig nästan sjuk. Varm i pannan, mega ont i huvudet (vilket jag annars aldrig har) och jätte trött.. Det är inte som jag överdriver, jag känner mig verkligen inte bra. Kan en tentaskrivning på 6 timmar orsaka detta obehag? Tydligen :( Till en början hade jag planer på att sticka och träna ikväll, men det är något jag snabbt fick prioritera bort! Min hjärna är verkligen överarbetad, så den ska få vila idag. Hade tänkt hoppa in i duschen, ta på mig morgonrocken och bara ligga på soffan ikväll! OM jag orkar så sätter jag på TV:n (finns risk för att jag inte hänger med om det är program med text!)



USH USH USH! Jag trodde från början att 6 timmar var lååång tid. Tänkte att "Jaja, jag är väl färdig runt 13, eller något" IN MY ASS! När klockan slog 15.00 hade jag inte ens hunnit med alla frågor :S Fick tyvärr lämna en fråga och gå minste om 2 härliga poäng.. Men jag resonerade såhär: När klockan var 13.00 hade jag kommit halvvägs igenom tentan, satt och funderade ett tag och kom fram till att jag INTE kommer hinna med alla frågor. Av de 4 frågorna som är kvar, ska jag hasta mig igenom dem, och svara på alla och riskera att få dålig poäng? Eller ska jag arbeta nogrannt med frågorna och vara nöjd med mina svar samt lämna det jag inte hinner? Jag använde mig av alternativ 2! Får bara hoppas att min nogrannhet ger mig fullpott på de andra frågorna bara :)


Imorgon är det dags igen ---> 08.00-14.00







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tenta bakfull är va du är Sara. Samma känsla som efter en hård natts festande :)

2011-03-23 @ 22:03:07
Postat av: Sara

JA! Så skulle man kunna kalla de :) exakt samma "symtom" hihi!

2011-03-24 @ 06:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0