Tisdag morgon...

... OCH JAG ÄR MEGA TRÖTT! Knappt jag orkade ta mig upp från sängen när klockan ringde.. Hur ska jag palla, en vecka fullt av skoldagar (och tidiga mornar!) ??? Men jag får trösta mig med att vi bara går mellan 08.00-11.00, alltid något! Efter skolan har jag en del ärende att fixa, bland annat ska jag köra till NOVA och handla en födelsedagspresent till min älskade Jimmy som fyller 28 år på lördag :) Jag vet redan nu vilka affärer jag ska titta i, och vad jag är ute efter, så besöket på NOVA ska förhoppningsvis inte bli så långvarigt! Måste hinna hem och promenera med Zindra, samt TRÄNA innan klockan blir alldeles för mycket :P

Hmm..? Tycker även att det är dags för en frågestund inom kort ;)

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0