11-11-11

Idag är det sett speciellt datum, den elfte november tvåtusenelva. Ett sådant datum som många väljer att gifta sig på. Har jag tänkt rätt så är det bara nästa år också som datumet kan vara så: 12-12-12, därefter går vi in på år 2013 och det finns ju ingen månad för de. Så alal som vill gifta sig på ett speciellt datum, nu får ni passa på :)

Idag har jag en ledig fredag ifrån skolan :) Tyvärr kommer den innehåla massor med plugg änså :S Är verkligen trött på att läsa, men nästa vecka är det över! Då ska jag andas ut och ta tag i mitt liv igen :P Ska försöka hinna med en powerwalk också.. Jag vill verkligen passa på att promenera nu när vädret fortfarande är fint. Rätt som det är så har vintern och minusgraderna kommit, och då tänker jag inte promenera ute..

Ikväll väntas det massa mys i Stävie :) Middag, hjälpa mamma med sitt hår och sen IDOL! En perfekt fredagskväll enligt mig!! Nu ska jag plugga.. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0