Det håller i sig!

Jag har snart varit rökfri i 8 veckor, vilket innebär att jag varje morgon har druckit mitt morgonkaffe vid köksbordet istället för ute på balkongen.. Till en början kändes det jätte konstigt att bara sitta rakt upp och ner, med kaffet i handen. Men jag börjar faktiskt vänja mig + att det är ganska skönt att slippa stå utomhus och frysa!

Vaknade med huvudvärk imorse :S Hoppas att en kopp kaffe gör att den försvinner! 08.23 går tåget till skolan.. Som jag skrev igår så har jag en heldag framför mig, skola sedan jobb! Längtar såå till 22.00 :)


Kommentarer
Postat av: johanna

duktig du är :)

2011-11-24 @ 19:21:46
URL: http://www.johannalinden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0