Dietvecka 14

Tänk vad mycket man kan få veta när man spårar ett IP-nummer ;)

Nu har jag precis kommit hem från en timmes powerwalk! Imorse när jag ställde mig på vågen och såg resultatet fick jag så himla mycket energi att jag bestämde mig för att bege mig ut på en promenad direkt! Denna veckan var vågen min vän :) De senaste 4 veckorna har jag antingen gått upp, eller stått stilla på vågen. Denna veckan visade den -0,3 hg och jag är såå glad :) Nu blev jag verkligen taggad till att bruka allvar med träningen igen!

Resultat vid vägning: -0,3 kg

Total viktminskning: 1,4 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,4 kg

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan fixa till mig :) Idag är det skola som gäller mellan 13.00-17.00 därefter ska jag hem och umgås med min älskade Jimmy (dock med dammsugaren och tvätten som sällskap..) Ska bli skönt att slänga sig i soffan ikväll när alla "måsten" är avklarade!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0