Fredag och helg!!

Föreläsningen i skolan idag var som jag trodde, väldigt intressant! Tack och lov för det, denna fredag. Jag hade inte orkat sitta i 4 timmar, helt still och lyssna annars :P Hur som helst så var det ändå skönt när klockan slog 13.00. ÄNTLIGEN är det helg!! Jag begav mig hem, hämtade Zindra och körde ut till skogen.. Efter promenaden där körde jag till ICA och inhandlade kvällens middag ----> Fläskfilé med potatisgrattäng, mums! ( Fläskfilé är lite standard hos oss på helgen, verkar det som) Trots end el ärende hann jag ändå med ett styrke pass med söta Vera :) Det märks att jag slarvat med min träning :( Orkar knappt lyfta mina gamla vikter, och lyckas jag så är det verkligen precis.. Tråkigt! Men jag ska kämpa på..! Någon gång kommer jag tillbaka igen ;)

NU: Dags att föna håret

SNART: Middag med min älskling

SEN: IDOL

SENARE: Film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0