Rökfria dagar = 32 = 1 månad!!

Jag kan knappt själv förstå det.. Idag har jag varit rökfri i en hel månad om man bortser från de få misstag som hänt under tiden. Har rökat ca 2 hela cigaretter sedan jag slutade, men jag ser mig fortfarande som rökfri! Det känns underbart härligt :) Och det är inte förrens NU som jag inser hur illa rökare luktar! Fy fan, säger jag bara.. De första två veckorna märkte jag knappt ingenting, och jag måste erkänna att jag blev lite besviken på att jag faktiskt inte upptäckt något positivt med att sluta röka efter 2 veckors tid.. Men NU äntligen börjar det komma :)

Men det är inte lätt.. Jag tänker fortfarande på cigaretten! I början tänkte jag på den förbannade cancerpinnen hela tiden.. Det gick kanske 10 minuter mellan gångerna.. Det har ändrats rejält från första veckan fram tills idag :)

Man kan säga att det sett ut ungefär såhär:

Vecka 1: Tanke på cigaretten ca 30 ggr/dag

Vecka 2: Tanke på cigaretten ca 15 ggr/dag

Vecka 3: Tanke på cigaretten ca 7 ggr/dag

vecka 4: Tanke på cigaretten va 3 ggr/dag



Jag tänker fortfarande på DEN.. Jag saknar DEN otroligt mycket..

Men jag ska bevisa att jag klarar mig utan DEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0