Shopping!

Hittills har jag och Jimmy spenderat de flesta timmar av dagen hittills på Burlövs Center! Jag hade en del ärende som jag var tvungen att fixa där :) Trots att jag egentligen inte alls har råd att handla något till mig själv, så kunde jag inte motså dessa fina assecoarer (stavas?) !! Men en sak var bra i alla fall, trosorna fick jag för ett gammalt presentkort som "legat och skräpat" i plånboken ett tag nu ;)


Favoriterna som jag suktat efter lääänge nu! Äntligen är dem mina :) 79:- st från Lindex


149:- från Gina Tricot


Tag tre betala för två! 49:- för ringen och 20:- styck för örhängena!
Jag är en sucker för pärlor ;)

Nu är det dags för mig att fixa till mig! Om ca 50 minuter blir jag och älsklingen upphämtade av Vera & Sonny! Då bär det av till Lund, där vi ska avnjuta fondue på Stäkets restaurang och därefter spela biljard :) En kväll jag verkligen sett fram emot! Kvalitetstid med underbara vänner får man aldrig för mycket av!

Trevlig lördag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0