Spontan jobbekväll!

Tänk vad snabbt ens planer kan ändras.. Från början var det bestämt att jag och Vera skulle träna styrketräning idag, och att vi efteråt skulle äta middag tillsammans hemma hos mig.. Tyvärr blev planerna ändrade då de ringde från Kullagården och var i ett STORT behov av hjälp ikväll.. Vad gör man?! Jo, man tackar ja.. Dels för att jag verkligen behöver pengarna, och dels för att jag vill vara liiite snäll och ställa upp ;) Hade MEGA dåligt samvete för detta, men snäll som Vera är gav hon mig bara ett nytt förslag! Så det blir en dejt med henne på lördag kväll istället :) Ser redan framemot den dagen, då det var ett tag sedan vi umgicks..

TACK gumman för att du är så underbar och förstående!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0